torsdag 15 december 2011

10 dec / Första löprundan med T & T

Berättade för familjen att jag ämnade springa "hela" 3 kilometer även i kväll. Döm av min förvåning när Tilde frågar om hon får hänga på, när vi sedan byter om kommer även Theo och frågar om han kan hänga på också, gisses vilken trevlig runda! Jag talade pedagogiskt om att vi springer hela tiden, gärna sakta men inte Gå! Jajjamen sa dom små och ta mig tusan det funkade nog i 5-600 meter innan Tilde började gå, ont i magregionen upp emot bröstet. Så då stannade vi alla 3 och jag fick berätta om en slags "kramp" som kallas håll, konstigt kom jag att tänka på nu när jag skriver att det inte inträffat när hon/dom cyklat!? Men dom tar väl inte i då :-)
Snart var vi igång igen och "snart" hade vi tagit oss igenom 3 km på 18 min, Theo hade säker sprungit 4 kilometer för han är ju högt å´ lågt å´ fram och tillbaks mest hela tiden, inte tal om att gå eller stå still där.

Ska bli kul å´ se när nästa gång blir...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar