onsdag 14 december 2011

8 december / 3x3x3 = obesegrad!

Ja, det är jag faktiskt på denna bana! Så härligt, byggde banan ifjol, man startar i Callisto och kör upp till borgen för att där köra 3 rundor sen tar man ubåten 3 gånger och till sist samma ubåt men från baksidan och runt 3 gånger. Blir faktiskt 1000 höjdmeter totalt.

Strategi idag var att hålla mig bakom Christian Contador och endast nöja mig med det tills spurtpriset kommer. Å det gick vägen, hade flyt innan sputtpriset då Christian gjorde en miss och jag kom om och kunde ta spurten!!

Sen var jag smart nog å vänta in Christian å Nicke som jagade hårdast. När vi gick upp för den 9onde kullen la jag allt på ett kort å ryckte, 9 km kvar. Så gött när varken Nicke eller Christian mäkta med att hänga på. Blev ca 50 km å tid på ca 1.15:00 / Hejja

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar