tisdag 15 november 2011

Tisdag den 25 oktober / Kvällspass

På kvällen tog jag ett gött pass till, men nu blev jag trött, riktigt trött! 


Åkte med på klubbträningen, vi var 9:o med mig. Varagänget var med å drog, lagom tills dess att vi gått igenom "Mösaskogen" å var framme i Vilske Kleva backen tog både lampa och energi slut för mig, 50 min hade vi då cyklat! Mitt i backen när alla cyklat ifrån mig ledsnade jag, vände å cyklade tillbaks in i mörkret! Tillbaks i skogen förstog jag att det här kommer ju inte funka, smart utan ljuse och bäcksvart "Mösaskog"! Tom på energi och man tänker Väldigt smart!! Vände igen å insåg att det får bli stora vägen, väg 47. Som tur var hade jag en väl fungerande baklampa och ett framljuse som funkade i 20 sek innan det var dött. Mötte väl ett 15 tal lastbilar men tack vare blinkandet på 20 sek gick det helt bra. Stapplande rullade jag in hemma i Kvänum, 40 minuter(!) efter dom andra, shit vilken miss det blev, men efter en cola å en chokladbar var jag människa igen! Undra när jag lär köra dubbla pass utan att ladda för det igen..? / 2.20 och knappt 6 mil.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar