söndag 12 februari 2012

9 februari

Inställd etapp, sjukstuga härjar så grupp 1 har flyttat etapp 11 till måndag.

Jag körde banan i bra fart som uppladdning inför komma skall. La in Freddas fjolårstid på 1:23:30 och mig själv på en tidigare tid av 1:24:50. Sen tog jag med några tider runt 26. Värmde inte upp utan la mig direkt på Freddas rulle, faktiskt relativt bekvämt trots go utgångsfart. Tyvärr sjönk sadelstolpen så det blev något ofrivilligt stopp och då var det slut på rullåkningen. Fick göra ytterliggare ett stopp och spänna rulle lite så det blev ingen superharmoni med dessa stopp. Jag själv kom ikapp mig som motståndare, kände att här måste jag gå med så det ar bara att bita i :-)  1:24:50 blev tiden så nu ska det bli spännande å se vad det kan bli på måndag, ska bli extra intressant då jag planerat slalom med barnen hela dagen innan, brukar ju bli liteeee statiskt när man åker med Molly mellan knä och i sele en hel dag innan!!?

Totalt 55 km / 1:28:00

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar