söndag 5 februari 2012

Benen har vaknat igen!

Söndag kväll å jag å Per åker från Vara för ett "lätt" kvällspass. Pratade med Jocke tidigare idag, han överraskar å är på plats, riktigt kul.

Vi kör Olympus och Apollo banan, denna etapp kör vi nu på tisdag, uppskjuten för oss i grupp 1.

Kör med styrning å kollision å det tar väl inte mer ån 2 minuter så har jag kört in i Per, skit. Men börjar sedan jaga lite å märker på en gång att det "stumma" jag haft i benen under 1,5 veckor inte är stumma längre. Kommer snart ikapp igen å går om hårt för att sedan slå av igen. Känns kanon.

På slutet trycker jag bitvis riktigt hårt å nu svarar det riktigt bra! Så himla gött!!

Kommer bli en spännande vecka, på tisdag den uppskjutna etappen och på torsdag Fredda vinner. Banan min käre kusin aldrig vunnit på vad jag minns ;-)

Väldigt positivt att benen svara upp på gårdagens ändock tuffa pass. Hade detta varit några pass av föregående vintrar hade jag knappast fixat denna sura belastning. Nu har det släppt å man känner verkligen för Race igen :-D

Totalt 40 minuter // 22 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar