söndag 15 april 2012

Ännu ett MX pass, jösses så kul det är!

Köpte min nuvarande 450 i maj 2008 den har nu gått hela 15(!!) timmar så allt känns fortfarande nytt på den, härligt! Lika härligt är det ju inte att inse med ens egna träning, 15 timmar på 4 år!! Blir man ju inte världsmästare på direkt men faktum är att man pinar på ganska bra på banan ändå...

Åkte till Lidköping igen men nu var Theo och Molly med. Vi började med att Theo körde sig trött å´ fika sugen, jag å´ Molly var ute på banan å´ pekade och talade om hur han skulle hålla spårval m.m. Sen fick barnen fika påsen och satte sig på crossbanans läktare å´ hejjade på pappa när man var ute å´ körde.

Ett uppvärmningsvarv där jag kom igång bra direkt, sen öste jag på i en kvart och tog helt slut! Myste runt ytterliggare i några varv innan passet var slut. Riktigt kul är det, rädd att jag snart är på en bana igen... :-)

25 minuter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar