tisdag 15 maj 2012

Regn, regn, regn...

Så då hoppade jag över att än en gång åka med klubben å testa Billingerace banan. Jag startade upp trainern istället å tog i ordentligt!!

Körde banan jag byggt i Olympus, PTdE_03. Det är 3 mils etappen som avslutas i uppförsbacke, strax efter tunneln. Hade lagt in mig själv på 51 minuter, Fredda på 48 lite drygt, (i höstas när "tävlingen" gick körde jag runt på 47:50). Kunde och stog på bra hela passet, blev 1 km rullåkning bakom Fredda sen körde jag ifrån undan för undan. I mål på 47 minuter blankt, en bra tid, tog mig själv med 50 sek sen i höstas.

Känns jäkligt gött att kropp å ben vaknat. Nu lär jag inte hinna köra nått mer innan lördag men en ordentlig uppvärmning så kan jag nog vara med skapligt upp för backen när starten går...

31 km // 50 minuter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar