onsdag 20 juni 2012

Jussi kom på jobb-besök, då blev det 8:an...

Jussi kom å la lite plåtbeslag på vårat garage. Tack världens bästa kompis :-)  Efter en gemensam lunch drog vi iväg till Vilske.

Startade vid kyrkan å hojar lugnt upp till våran start å målplats, Mina ben!! Rekommenderar inte 100 upphopp som det blev igår när man inte gjort det på många år!!

1:a varvet glider vi runt på 29 minuter, drygt. Sen lämnar jag Jussi å klipper ett pers på 25:08! Tänk att man åker ca 2 min snabbare nu än när man var med å fajtades om topplacering i elitklassen. Visst har spårvalen blivit uppkörda å rakare i Vilske men cykeln, 29er hjul, svårt att jämföra tider mot för 15 år sedan men det gör nog 2 min per varv på denna bana. Hur som helst, kul att köra snabbt :-)

Vi nöjde oss med 2 varv så totalt:
1 timma 10 min // ca 22 km

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar