fredag 15 juli 2011

Till jobbet

Fint väder i dag på morgonen, strålande sol och... Motvind! Blev ett väldigt lugnt å´ gött "återhämtningspass" till Kvänum. 45 minuter tog dagens 19 kilometer. Igår var det både upp, ner, platt, motvind, kantvind, you name it å´då tog 19 kilometersvarvet 27-29 minuter!!

Jaja, fick ju lite bra hjälp av Johannes och Fredrik, tack ska ni ha förresten. Glömde nämna det i föregående inlägg, ni var grymma! Tryckte av mig där jag förr om åren var som starkast :-) F. Jansberger lurade mig faktiskt, jag låg på Johannes hjul och klarade inte att gå med när han lugnt å´ fint ställde sig upp och ökade, luckan växte å´ växte, jag började muttra massa ursäkter till Fredrik om att det inte var meningen å´ så där som man kan göra i sina "svaga" ögonblick. Då lägger han på värsta rycket som om mållinjen väntade strax där framme, jag var givetvis totalrökt så Johannes kollade lugnt bakåt å´ såg vad som skett, väntade in Jansberger, så inte svårare än så lurade dom bort mig :-)

Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar