fredag 13 januari 2012

Yes, ett löppass idag! Full vecka närmar sig...

Ja jösses, nu har jag lyckats köra 5 dagar på raken! Närmar mig en full vecka å det tror jag inte det blivit av på minst 11 år!! Kanske kanske att någon av alla härliga Gran Canaria veckor som faktiskt hängde med ända fram tills för en 5-6 år sedan kan ha innehållt en "Full vecka" men jag är faktiskt tveksam då jag alltid ville ha med någon vilket per vecka då bergen frestar på nått såpass...

Men i bergen var jag inte idag! Nä ett kort å härligt löppas där jag nu känner att det blivit ömt, ordentligt ömt tom. under högra fotknölen, skit skit. Må tro att det släpper tills i morgon. Jag stegrade som i måndags, 5 km varav ökning per kilometer. 1 = 4:45 / 2 = 4:30 / 3 = 4:15 / 4 = 4:00 / 5 = 3:45 / Skillnad idag var att grundlutningen på 5 km banan började på 1,5 % så max var 4%, självklart var det på 3:45 tempot :-)

Totalt 5,5 km / 25 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar